ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ. ΑΥΤΩ Η ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ. ΑΜΗΝ

Σάββατο 5 Απριλίου 2008

ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

Ιστορίες-εμπειρίες

Γειά σας φίλοι και φίλες, αυτό είναι το πρώτο μου μήνυμα στην σελίδα σας. Επιτέλους βρήκα και ένα τόπο συζήτησης που να μην πετάγονται κάθε τρείς και πέντε διάφοροι εξυπνάκηδες και να μας λένε ότι πιστεύετε τους παπάδες και αυτοί τα τρώνε, αυτά τα πιστεύουν οι γριές, τι δουλειά έχουμε εμείς με τους εβραίους κλπκλπ Χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχει ένα πολύ καλό κλίμα εδώ. Έχω μερικές ιστορίες να σας πώ και από προσωπική εμπειρία αλλά και από άλλα έμπιστα άτομα. Είμαι λίγο πρίν τα 30 και είμαι αρραβωνιασμένος, μεγάλωσα σε μία θρήσκα οικογένεια, μικρός πήγαινα κατηχητικό ήμουν και παπαδάκι :-). Περισσότερο πίστευα λόγω συνήθειας και όχι συνειδητά , το καλοκαίρι του 2003 και μετά επηρεάστηκα από μερικές ιστοσελίδες σχετικά με την αρχαία Ελλάδα και γενικά είχε διαμορφωθεί μέσα μου η άποψη ότι για την κατάντεια της χώρας μας φταίει ο Χριστιανισμός (Από βυζάντιο και μετά).Αυτό και αν είναι πλάνη. Την άνοιξη του 2004 πήγα με την αρραβωνιαστικιά μου και έναν φίλο μου στην Άνδρο όπου επισκεφτήκαμε το μοναστήρι της Αγ.Μαρίνας εκεί εγώ κολλημένος με το μικρόβιο της βλακείας που ανέφερα παραπάνω ήμουν κάπως επιφυλακτικός και καχύποπτος. Πάνω σε μια συζήτηση που είχαμε με κάποιους μοναχούς, ένας νεαρός μοναχός από την Κύπρο δεν θυμάμαι το όνομα του μου λέει: Εγώ όταν ζούσα στην με την οικογενειά μου π.χ.18-20 ετών στη Κύπρο είχα ότι ήθελα αυτοκίνητα, χρήματα, άνετη ζωή, φίλους,διασκέδαση (δηλαδή το τέλειο που θέλει κάποιος σε αυτήν την ηλικία, είχαν οικογενειακώς μια καφετέρια οπου έβγαζαν αρκετά για να έχει τα παραπάνω που ανέφερα) και όμως κάτι μου έλειπε όλα αυτά δεν με γέμιζαν δεν με τραβούσαν-ήμουν άδειος μέσα μου. Τελικά τα παράτησα όλα και ήρθα εδώ.Η αγάπη του Χριστού ήταν πιο δυνατή από όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω Όταν τα άκουσα όλα αυτά βάρεσε το κεφάλι μου σαν καμπάνα λέω στον εαυτό μου όπα μεγάλε κάτι τρέχει εδώ, κάποιο επεισόδιο έχω χάσει, κάτι δεν πάει καλά με αυτά που ήξερα μέχρι τώρα. Και όμως αυτά τα λόγια του μοναχού , η γαλήνια όψη του και η καλοσύνη στο φέρσιμό του, έλιωσαν κάθε αντίσταση του μυαλού και της λογικής που είχα. Γιατί όταν τα λόγια αυτά πηγαίνουν σαν βέλη στην καρδιά σου το μυαλό και η λογική είναι ανίκανα για οποιαδήποτε αντίσταση. Απο αυτή την στιγμή άρχισε και η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή μου στην αλήθεια του Ορθόδοξου Χριστιανισμού.

Θα επανέλθω με πολλά ακόμη. Να είστε καλα.

Από το Internet

Δεν υπάρχουν σχόλια: